'UNITED GRUPA' OSTALA BEZ POPULARNOG KANALA

Nastavlja se rat operatera i TV kuća, svi pregovori propali: Ko više neće moći da gleda program Hayat televizije?

Ekran 21.02.20, 20:33h

Nastavlja se rat operatera i TV kuća, svi pregovori propali: Ko više neće moći da gleda program Hayat televizije?
Iz United Grupe navode da su svi njihovi pokušaji da produže ugovor sa Hayat TV propali, te sa su za pregovore bili upućivani na Telekom Srbije, tamošnju državnu kompaniju. Međutim, vlasnik Hayata Elvir Švrakić svoju odluku pojašnjava drugačije

 

 


Više od 100 hiljada kućanstava u dijaspori koji koriste NetTV platformu, uskraćeno je za program Hayat televizije. Desilo se to nakon što je ta TV kuća odlučila potpisati ekskluzivni ugovor s kompanijom koja je u kasnijim pregovorima dala pravo Telekomu Srbije za distribuciju ovog kanala.


United Grupa objavila je da su od 20. januara morali uskratiti program Hayat TV mnogobrojnoj dijaspori u svijetu koja je taj program pratila preko njihovih platformi, jer je vlasnik Hayata Elvir Švrakić donio odluku da napravi ekskluzivni dogovor samo sa Telekomom Srbija, čiji je vlasnik Republika Srbija.


- Vlasnik televizije Hayat Elvir Švrakić, koji se do sada javno hvalio da nikada nisu mijenjali 'pravac, boju i dres', ovaj put je donio odluku da napravi ekskluzivni dogovor samo sa Telekomom Srbija koji je u vlasništvu države Srbije i tako uskrati program korisnicima NetTV Plus u dijaspori - navode iz United Grupe.


Elvir Švrakić navodi da su oni odlučili potpisati ekskluzivni ugovor sa kompanijom VIP Networks iz Portugala te dati prava toj kompaniji da pregovara sa ostalim operaterima o uslovima distribucije Hayat TV. Naknadno je putem SMS-a saopćio da je riječ o kompaniji VIP Team.


- Na tenderu je najbolje uslove ponudila kompanija VIP Networks iz Portugala i s njima smo sklopili ugovor i o tome obavijestili u junu mjesecu NetTV plus. U ovih proteklih sedam ili osam mjeseci oni se nisu uspjeli dogovoriti oko uslova i preuzimanja Hayatovih kanala. Ta kompanija je dobila prava za prodaju svim ostalim kompanijama koje se bave ovim poslom da preuzimaju signal TV Hayat. Oni su vodili pregovore i s NetTV Plus, međutim na kraju se nisu uspjeli dogovoriti - kazao je Švrakić. 


Iz United Grupe navode da su svi njihovi pokušaji da produže ugovor sa Hayat TV propali, te sa su za pregovore bili upućivani na Telekom Srbije, tamošnju državnu kompaniju. Švrakić navodi da on lično nije nikoga uputio na Telekom Srbije, te da je sve u vezi pregovora prepustio kompaniji kojoj je prodao ekskluzivna prava na emitovanje programa Hayat TV. Ipak, ne demantuje da je znao da je ta kompanija VIP povezana sa Telekomom Srbije.


N1: To je VIP Networks koji prema vašim tvrdnjama nema nikakve veze sa Telekomom Srbije?


- Ima, kako da nema. Ja kako znam VIP Networks je vlasnik GOforTV platforme i oni su otkupili prava za platformu GOforTV - odgovorio je Švrakić.


Zbog povezanosti s Telekomom Srbije, uprkos svim naporima, United Grupa, kako navode, nije dobila mogućnost da pregovara i ponudi novac za distribuciju Hayata i tako omogući svojim korisnicima u dijaspori gledanje tog programa.


- Obavještavamo sve građane Bosne i Hercegovine koji žive u dijaspori, da smo već dugo na meti neprofesionalnog ponašanja rukovodstva Telekoma i u Bosni i Hercegovini i u Srbiji - kazali su iz United Grupe.


- Mi smo imali prije nekih šest ili sedam godina, to je bilo u vrijeme kada se na čelu BH Telecoma nalazio Hamdo Katica, tada je BH Telecom kao javno preduzeće potpisao ugovor sa Pinkom i Željkom Mitrovićem koji je i tada kao što je i danas bio udarna pesnica, informativna, režima Aleksandra Vučića. Dakle, potpisali su neki ugovor o preuzimanju Pink kanala. Mislim da je tada cijena koju je plaćao BH Telecom po pretplatniku bila negdje oko euro, tek kada sam vidio ovih dana da je ponuda United Grupe prema Telekom Srbije 0,45 eura, to je dakle bila duplo veća cijena - kazao je Senad Avdić, novinar.


Krajnji korisnici, pretplatnici NetTV plus, tvrde da su oštećeni.


- Bilo koja kompanija po bilo kojoj odluci svojih uprava da nešto odluči, mi tu ne možemo da utječemo. U svakom slučaku nama je u interesu da nam svi istovremenu budu na isti način dostupni - kazao je Hasan Šehović, Svjetski savez dijaspore BiH.


- Oštećena sam ne samo ja. Ima nas ovdje preko 20 familija u mome krugu. To vam je živa istina, to vam je dokaz - požalila se Azra Mušević, korisnica NetTV Plus Njemačka.


S obzirom i na to da je rukovodstvo Hayat TV osporavalo i vlasničku strukturu United Grupe, potpuno je transparentna. Većinski vlasnik je britanski investicioni fond BC Partners, a manjinski su američki investicioni fond KKR i Evropska banka za obnovu i razvoj.

 

(N1/DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/ad)

 

 

BLIN
KOMENTARI